передзвонити

кошик

Обмін | Повернення

Ми розуміємо, що при купівлі білизни через інтернет є ризик, що товар може не підійти. Щоб звести ризик до мінімуму, наші менеджери дають максимально повні консультації щодо особливостей моделей і перевіряють правильність вибору розміру в кожному замовленні. Завдяки цьому, в 95% випадків наші клієнтки залишаються задоволені своїм новим білизною.

Якщо ж щось пішло не так, і товар все-таки не підійшов, його можна повернути або обміняти на інший. За законом ми маємо право не приймати повернення нижньої білизни навіть належної якості. Але ми йдемо назустріч нашим покупцям і робимо це з дотриманням низки умов:

 

ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПРОВАДИТЬСЯ:

  • протягом 14 днів з дня отримання посилки;
  • якщо він не використовувався;
  • з цілої упаковкою та необрізаними бирками;
  • збережений товарний вид (відсутні плями, зачіпки, заломи і вм'ятини, сторонній запах, сліди від дезодоранту);
  • білизна не має пересилатися в зім'ятому вигляді та у тісному пересильній упаковці;
  • пересилання товару здійснюється за рахунок покупця;
  • ми не зможемо забрати посилки з післяплатою. Повернення коштів здійснюється на банківську картку протягом 5 днів після отримання нами посилки;
  • акційна білизна поверненню і обміну не підлягає.

Настійно просимо приміряти білизна виключно на чисте тіло, трусики – поверх своїх! Перед поверненням коштів покупниці, а поворотної моделі в продаж, ми дуже ретельно перевіряємо її на збереження товарного виду.

 

ЧОМУ МИ РОБИМО ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН?

Фактично, тим самим, ми просто даємо можливість приміряти білизна, так, як це відбувається перед покупкою в звичайному магазині. Ношене або зі слідами примірки білизна ніхто нам повернути не зможе.

У будь-якому випадку, після покупки як онлайн, так і оф-лайн, нижня білизна і натільну одяг краще випрати.

Щоб звести до мінімуму ризик, що товар вам не підійде, рекомендуємо вам уважно читати описи моделей на сайті, дивитися наші відео-огляди, ретельно знімати мірки і не соромитися консультуватися з нашими менеджерами. Всі вони пройшли якісне навчання бра-фиттингу і постійно підвищують рівень кваліфікації.

До того ж, ми від усієї душі намагаємося, щоб наші улюблені покупниці отримували тільки позитивні емоції від співпраці з нами.